Subject: Registreeritud eraekspert: Mihkel Eliste
From: "Mihkel Eliste" <[email-masked]>
To: "EKEI Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 27 Jun 2025 14:08:30 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastan info, et minu kontaktandmete osas e-maili aadress ja juriidiline
aadress muutuvad alates 01.07.2025:
[email-masked]
Maakri tn 19/1, 10145 Tallinn

Muud andmed jäävad samaks.

Tänan!

Parimat soovides

	Mihkel Eliste
Kutseline vara hindaja, tase 7 / analüütik
+372 5386 3936
+372 614 4600

Arco Vara Kinnisvarabüroo OÜ
Rävala pst 5, Tallinn 10143, Eesti
www.arcovara.ee <http://www.arcovara.ee>

 <https://www.facebook.com/ArcoVaraKinnisvaraburoo/>
<https://www.instagram.com/arco_vara_kinnisvaraburoo/>

  <http://www.arcovara.ee/images/ikoonid/AVL3.1.png>
This message is confidential. It may also be privileged or otherwise
protected by work product immunity or other legal rules. If you have
received it by mistake, please let us know by e-mail reply and delete it
from your system. If you are not the intended recipient, you are hereby
notified that disclosing, copying, distributing or taking any action in
reliance on the contents of this information is strictly prohibited.
  _____